SEARCH in this BLOG

mandag den 8. august 2011

TODAY, 08082011




Nederdelens stof. (Tweet)



Outfit: Læderjakke - Diesel, Nederdel - Zara, Skjorte - Ralph Lauren, Taske - Prada, Støvler - Dr. Martens, Smykker - Topshop, Gina Tricot & H&M.

Jeg var idag i KBH med min veninde for at shoppe lidt. Ny 'Blazer' i mit klædeskab! - I skal nok få den at se. Jeg er rigtig træt af vejret her i Sjælland!!!! Regn, regn & MERE REGN!!! Det er ikke lige den sommer jeg ønsker mig. Men håber i har en dejlig aften folkens! Nu vil jeg lægge mig i min dejlige seng og se 'How I Met Your Mother' Season 3. see ya! Keep your eyes on my blog lovelies!

kisses caroline.

1 kommentar:

  1. Hej! Jeg synes at du har en virkelig nice blog! Med masser af gode billeder :-)
    Mig og to af mine veninder har lige startet en blog sammen, kunne du tænke dig at smutte forbi?
    Hvis du kan lide den, kan du måske blive fast læser! :-)

    - Emilie
    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet

FASTE LÆSERE