SEARCH in this BLOG

lørdag den 26. december 2009

Dagens Inspiration - GAGA GONE WILD ! ! !


















Lady Gaga optrådte i AMA Awards 09 med singlerne Bad Romance
Jeg var helt målløs da jeg så denne video hvor hun optrådte i AMA Awards HER.
Hun er bare GENIAL ! ! ! Hun er bare for SEJ ! ! !




Billederne med Hello Kitty tingene er fra Shake Your Kitty.
Toltalt sejt !













Lady Gaga er for sej !
Alt det hun har på kan man kun sige stil til ! Jeg er hel vild med hendes nye album, som jeg fik 1. Advent. Albummet hedder The Fame Monster
Alle de 8 nye sange er super fede (synes jeg i hvertfald). 

De sange jeg bedst kan li' af dem alle sammen er:

Og 
Hvor Beyonce og Lady Gaga Synger sammen. 

Jeg er ret ligeglad med hvad andre siger om at Lady Gaga er en mand eller hvad de nu siger !? Nok er hun homoseksuel, men derfor betyder det ikke at man skal provokere hende med det og med at hun er en mand !

... Og hvad så hvis hun er en mand ! Jeg kan bare li' hendes stil og hendes sange !
Efter min mening synes jeg altså at hun er for sej !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE