SEARCH in this BLOG

lørdag den 26. december 2009

TODAY - Fedt, fint og fake !




(Fake pels vest - Zara, Sko - Nina West, Bluse - Zara, Kjole - Christian Dior, Bælte - H&M, Acc - H&M)

En af mine julegaver var en fake pels vest. Jeg synes den er super fed ! Jeg har kombineret den sammen med min kjole, som jeg fik i sommers. Den er ved at være for lille til mig, så nu bruger jeg den som en lille kjole med strømpebukser eller som en bluse. Og over den tog jeg min mors leopard bluse på. Jeg synes at leo - print med en stærk gul, bare er et par ! Og udover den tog jeg mit bælte på. 

Det er lidt ærgerligt at jeg har glemt at få et billede bag fra uden vesten, for der kan man se meget af ryggen af den kjole. Det så bare så fedt ud. 

Alle min accessories er fra H&M undtagen uret. Det er vintage og ikke fra H&M. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE