SEARCH in this BLOG

fredag den 15. januar 2010

Fredagens kluns - Looks like ?







(Nederdel - Cos, Støvler - Dr. Martens, Bluse - H&M, Nederdel nr. 2 altså den sorte - Topshop, Læderjakke - Amisu, Accessories - Vintage.)

>>Før jeg skulle sove i går skulle jeg lige aftale med mig selv hvad jeg skulle have på. Så jeg satte så hele det her outfit sammen. Forresten er den sorte gennemsigtig agtig nederdel en bluse. :-)

I dag har det været en hyggelig dag. I skolen fik vi 3 stykker kager. Der var simpelthen 3 der havde kage med i dag.! Plus en fin lækker gulerodskage med honningglasur til ekstra undervisningen.! Mmmmm de alle 4 kager smagte godt, men nu må jeg hellere lige passe på at jeg ikke spiser for meget.! Nu skal jeg bare slappe af og nyde weekenden.! Jeg venter på at min serie begynder. Og jeg satser på at jeg skal i KBH i morgen. Og lave lektier, rydde op o slappe af.! Hvad har i tænkt jer at lave i weekenden? :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE