SEARCH in this BLOG

søndag den 14. marts 2010

SØNDAG - 14032010



(Nederdel - H&M, Støvler - Alexander Wang, Blazer - Zara, Bluse - H&M.)

I dag kom jeg hjem fra ferien. Vi var i Berlin. Der var lidt koldt, men det gjorde egentlig ikke noget (selvom jeg håbede på noget sol.) Nå men vi kom i hvertfald hjem i dag kl 15.00. Der var vi stadig ret friske. Derfor tog vi hjem til min kusine. Det var hyggeligt. Hvor mig, min kusine og min store søs altid sad i et værelse og talte (Selvfølgelig også med de andre.;)
Før det var vi hjemme for at tage noget ordentligt tøj på. :) Og så kom der lige et 'outfit' frem her. :) Nok om turen....

Det outfit jeg har på: I Lørdags tog mig og min store søs lige ind i H&M en sidste gang i Berlin. Og der fandt jeg lige denne smukke nederdel. Jeg er helt forelsket i den farve den har. Jeg kunne få mig selv til at give slip! :) Og så har jeg den smukke, smukke blazer fra Zara. Jeg synes den er så fin med de der puder på. Er også helt vild med striberne på den.
... Og så selvfølgelig de fantastiske stilletter fra Alexander Wang ! Jeg er utrolig meget glad for dem! De er simpelthen F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.E.! :) De vejer forresten også meget...;)

Nu vil jeg bare ligge under dynen med min iPhone og stene spil... :)
Jeg håber at i alle har haft en super dag !

-Caroline 

2 kommentarer:

  1. fedt sæt, hvad kostede dine stiletter?:)
    -sofie

    www.yummyashell.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusind tak sofie. stilletterne kostede 5800 DKK. jeg har tænkt mig at sælge dem hvis du er interesseret.(-:

    xoxo caroline.

    SvarSlet

FASTE LÆSERE