SEARCH in this BLOG

mandag den 18. juli 2011

CELINE RESORT 2012

Céline resort 2012 er absolut dagens inspiration! Jeg kan virkelig godt lide det store bælte, jakken & de pinke busker! Jeg synes det er fuldstændig gennemført! Hun har gjort et godt stykke arbejde!

Jeg har idag ikke haft en anelse om hvad jeg skulle lave idag! Og især når jeg er så meget træt i benene (pga. meget vild træning i fitness igår.) så min veninde tog hjem til mig så vi kunne hygge. Vi bagte kage, drak the & kakao, så film & prøvede lakker af. Vi kunne endda finde ud af at lave leopard negle! (leopard-print) det ser vildt ud! Håber i havde en god Mandag. Møøøs til jer!

xoxo caroline.















































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE