SEARCH in this BLOG

torsdag den 28. juli 2011

YESTERDAY, TIVOLI

Outfit: Bluse - Cos, Jeans - Helmut Lang, Læderjakke - Topshop, Sneakers - Jeremy Scott for Adidas Originals, Solbriller - Alexander Wang.

Igår var jeg i Tivoli sammen med min mor og søster. Det var rigtig hyggeligt og vejret var også godt! Men det var også lidt nedtur at Himmelskibet & Dæmonen var ude af drift.:-/ Min søster og jeg, havde ellers glædet os til at prøve dem. Men istedet prøvede vi Det Gyldne Tårn, Dragen, Vertigo, Snurretoppen, Monsunen.
Vi havde ikke særlig meget tålmodighed til at stå i de lange køer, og især ikke når vi har Wild Card. Så vi prøvede bare dem vi havde mest lyst til.
Håber i har en dejlig sommerferie! I kommer til at høre mere fra mig!

kysmøs caroline.


















2 kommentarer:

  1. Super fint outfit. Jeg kan rigtig godt lide din jakke. :-)

    - Karoline.
    http://karolinesmith.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Karoline: tak skal du have.:-) btw.. Kan godt lide dit navn.;-)
    Møs!

    SvarSlet

FASTE LÆSERE