SEARCH in this BLOG

torsdag den 4. august 2011

YESTERDAY, FIELD'S 3082011





















Outfit: Nederdel - Zara, Bluse - Cos, Læderjakke - Diesel, Taske - Prada, Sandaler - Burberry, Smykker: Armbånd (guld med hjerte og lås) - min egen guldsmed, Ur (guld) - D&G, Armbånd (guld med små ting der dingler) - H&M, Armbånd (Turkis) - Gina Tricot, Ringe - Min egen guldsmed.

Jeg mistede internettet igår af en eller anden grund, så jeg kunne ikke få billederne udgivet fra igår, men her er de.. Jeg var i Field's igår med min mor. Vi fik shoppet lidt. Jeg viser jer hvad jeg har fået senere, fordi jeg skal nu i Fitness DK og træne. Jeg skal tabe mig og få nogle muskler hæhæ.;-) Men ses senere hvor i får endnu et outfit ude & de nye ting jeg har fået mig. Keep your eyes on my blog lovelies!

kisses caroline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE