SEARCH in this BLOG

onsdag den 6. januar 2010

Jeg er her stadig. Og jeg vil stadig blogge.

Heej alle jer søde læsere.
Jeg har ikke lagt nogle indlæg ind her for tiden. Det er fordi at jeg er begyndt
i skole igen og så er det det der med lektier og det hele. Men fra i morgen af (Eller fra over morgen af ;-)) Begynder jeg at blogge igen. 
Sorry. Jeg lover at jeg begynder på den igen. Men jeg ved ikke om jeg kan gøre det hvér éneste dag (man SKAL jo heller ikke gøre det hver dag, men det vil jeg.! :-).) 

I dag har jeg været frisk jeg har været rigtig glad. Og jeg har haft en super nytårs fest, den 31 December selvfølgelig.! :-) Jeg har nogle billeder fra nytår, som jeg gerne vil ha' at i lige skal se. 
;-) Hvordan var jeres nytår? Havde i det sjovt og det hele? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE