SEARCH in this BLOG

fredag den 8. januar 2010

Yesterday (Torsdag)




(Lang kjole - Jeremy Scott for Adidas Originals, Kort kjole - Adidas Originals, Støvler - Jette Riis.)

Jeg kunne desværre ikke sætte mit dagens outfit i går ind, fordi at jeg ikke havde internet. Jeg har først fået det nu (17.19). Hvilket var ret irreterende. Men i går satte jeg dette sammen. Den Jeremy Scott kjole er i virkeligheden en fest kjole ovenpå den. Og jeg skulle jo ikke til fest, men skole. Så før jeg lagde mig til at sove tog jeg min Adidas kjole ovenover så det ikke så så meget festligt ud. 

I går var det Torsdag og der var det første dag til Drama. Jeg havde fri fra skole kl. 13.00 
(hvilket er meget heldigt.!) Og havde en time til drama begyndte. Jeg var sammen med min veninde, som også går til det. Vi hyggede og det hele indtil klokken var 14.00. Der gik vi ind og vi fik rollerne og lidt af manuskriptet (manuskripet bliver færdigt til næste gang.) Stykket handler om en danse verden og en racer verden. Der er nogle onde og der er nogle gode. Der er nogle som køber sig til at komme ind på danse skolen og andre vil gerne være hurtige...
...Jeg fortæller ikke mere.
... Endnu.! ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

FASTE LÆSERE